Nieuws

Dag 2 op het Sitecore Symposium


11-10-2018

De tv gaat aan, orkaan Michael is in aantocht. Welke kant gaat hij precies op? Wat kunnen we verwachten? Moeten we regenkleding meenemen? Michael is inmiddels opgeschaald naar categorie 5 en de noodtoestand is uitgeroepen in verschillende regio’s. Geldt dat ook voor ons? Gelukkig niet en konden wij naar dag 2 van het Sitecore Symposium. 

Tijdens de keynote van vandaag geeft Sarah Robb O’Hagan twee interessante giveaways weg. De eerste was: “Extreme focus levert meer succes op”. Gatorade had te maken met enorme terugvallende verkoopcijfers. De succesfactor bleek te zijn om naast te focussen op de mensen die vooral op de bank sport  kijken , ook te focussen op de echte sporters. Deze doelgroep kan de energydrank verwerken in een dieet gericht op voor, tijdens en na het sporten. Deze producten zijn precies op de behoefte van het type sporter bedacht. De tweede giveaway was: “Door op de klanten te focussen die je wilt hebben en niet op de grote massa, kun je beter inspelen op hun behoeften, een langdurige klant relatie opbouwen en ben je succesvoller.” Het maakt je relevanter en waardevoller voor de klant.

Kern Herskind en Steven Pope vertellen in hun sessie over de transitie van een monistische applicatie naar een pluggable systeem op de laatste .NET versie. De uitdagingen waar zij o.a. tegen aan gelopen zijn, is dat ze niet de hele architectuur in een keer op konden zetten maar dit in delen moesten doen. Hun effort heeft de weg vrij gemaakt voor nieuwe mogelijkheden waaronder Sitecore Horizon. 

Orkaan Michael is op dit moment aan land. Gelukkig voor ons hier een eindje vandaan, de verwachte regen en windhozen blijven beperkt en lijken zelfs iets minder te zijn dan de dagen hiervoor. Gelukkig maar, want Sitecore heeft het themapark Universal Islands of Adventure afgehuurd voor een party. Het blijkt dat een aantal SiteCoreanen toch aardig karaoke kunnen zingen. Toen “We are family” werd aangezet was het voor ons tijd om te vertrekken richting de poorten van Islands of Adventure. 

Als doorgewinterde pretparkbezoekers zijn we direct naar de achterkant van het park gelopen om daar “Harry Potter and the forbidden journey” te beleven. Wat een ervaring was dat! De beleving begint al in de wachtrij op een niveau dat wij in Europa niet kennen. De attractie neemt je mee voor een potje zwerkbal en is een combinatie van een 3D film met een darkride waarin je echt het gevoel hebt er midden in te zitten. De attracties die voldgen evenaren dit op een soortgelijke manier, van het kantoor van Peter Parker tot de jungle van King Kong! 

Na zoveel attracties is het tijd om de bus te pakken richting het hotel om deze geweldige dag met jullie te delen! 

 

  • 1 / 8
  • 2 / 8
  • 3 / 8
  • 4 / 8
  • 5 / 8
  • 6 / 8
  • 7 / 8
  • 8 / 8

Vond je dit een interessant bericht? Deel het!

Terug naar nieuwsoverzicht
© ShareValue 2018